Počet záznamov: 1  

Sociálne siete na podporu biznisu

  1. Názov Sociálne siete na podporu biznisu
    Autorské údajeĽuboslav Lacko
    Autor Lacko Ľuboslav
    Zdrojový dokument Infoware : magazín pre IT profesionálov. Roč. 8, č. 6-7 (2012), s. 13. - Bratislava : Digital Visions, 2012. ISSN 1335-4787
    PoznámkyBibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá siete sociálne * systémy informačné * podnikatelia * podnikanie * internet
    AnotáciaBiznisové sociálne siete sa stali dôležitým nástrojom podnikania, ktorý organizácie motivuje transformovať časť svojich podnikových operácií od PR, marketingu, služieb zákazníkom a predaja cez vývoj produktov až po ľudské zdroje tak, aby tie mohli ťažiť z potenciálu synergie sociálnych sietí. O potenciáli rastu sociálnych sietí v biznise svedčí aj skutočnosť, že zatiaľ čo vo vekovej skupine 45 – 54 rokov využíva sociálne siete „len“ 45 % populácie, 14 - 24-ročných je na sociálnych sieťach viac ako 90 %. A títo ľudia sa vo veľmi krátkom čase stanú ekonomicky aktívnymi.
    URL http://static.itnews.sk/a542/file/item/sk/0000/iw_06_2012_inz.2P8C.pdf
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 6-7

    článok

    článok

Počet záznamov: 1