Počet záznamov: 1
Faktory rozhodovania pri výbere reklamnej stratégie v medzinárodnej reklame
Názov Faktory rozhodovania pri výbere reklamnej stratégie v medzinárodnej reklame Preklad názvu Deciding factors in the choice of advertising strategy in international advertising Autorské údaje Miroslava Loydlová, Martina Matejičková Autor Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Matejičková Martina Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 7, č. 28 (2014), s. 593-603. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * globalizácia * štandardizácia * stratégia marketingová * kampane reklamné Anotácia Prejavy globalizačných tendencií vo sfére reklamy. Najdôležitejšie faktory pri rozhodovaní a voľbe o štandardizácii alebo lokalizácii pri tvorbe reklamnej kampane. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01591-012, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2014: 25-28
článok
Počet záznamov: 1