Počet záznamov: 1  

Efektívnosť použitia erotických motívov vo vonkajšej reklame

  1. Názov Efektívnosť použitia erotických motívov vo vonkajšej reklame
    Autorské údajePeter Sklenčár
    Autor Sklenčár Peter
    Vydavateľské údajeDubnica nad Váhom : Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom , 2014. - 131 s.
    ISBN978-80-89732-11-1
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * propagácia * marketing * komunikácia marketingová * efektívnosť * meranie * výskum
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra883405

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    883405SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.