Počet záznamov: 1  

Neuromarketing jako metoda získávání zpětné vazby v marketingu

  1. Názov Neuromarketing jako metoda získávání zpětné vazby v marketingu
    Preklad názvuNeuromarketing as a method of obtaining feedback in marketing
    Autorské údajePavel Rosenlacher, Vilém Kunz, Karolína Reinerová, Jaroslav Jančík
    Autor Rosenlacher Pavel
    Spoluautori Kunz Vilém
    Reinerová Karolína
    Jančík Jaroslav
    Zdrojový dokument Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. Roč. 3, č. 2 (2014), s. 152-161. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2014. ISSN 1338-6581
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * efektívnosť ekonomická * reklama
    AnotáciaMožnosti efektívneho využitia experimentálneho merania v oblasti neuromarketingu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2014: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.