Počet záznamov: 1  

Význam kreativity v marketingovej komunikácii cestovného ruchu miest

  1. Názov Význam kreativity v marketingovej komunikácii cestovného ruchu miest
    Súbežný názovThe Importance of creativity in marketing communication of tourism in cities
    Autorské údajeEma Mišúnová, Daniela Kasaničová
    Autor Mišúnová Ema EUBFNHKVR - Katedra verejnej správy a regionálneho rozvoja FNH
    Spoluautori Kasaničová Daniela
    Zdrojový dokument Geografické štúdie. Roč. 17, č. 2 (2013), s. 32-54. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2013. ISSN 1337-9445
    PoznámkyAPVV-0101-10 "KRENAR - Kreatívna ekonomika - národohospodárske a regionálne podmienky a stimuly"
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing územia * ruch cestovný * stratégia marketingová * komunikácia marketingová
    AnotáciaMarketing územia a jeho špecifiká v cestovnom ruchu. Marketingová komunikácia a jej nástroje. Význam marketingovej komunikácie v cestovnom ruchu. Inštitucionálne zabezpečenie marketingovej komunikácie mesta Banská Bystrica. Účinnosť nástrojov marketingovej komunikácie na rozvoj cestovného ruchu v Banskej Bystrici.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01606-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF381 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.