Počet záznamov: 1
Význam kreativity v marketingovej komunikácii cestovného ruchu miest
Názov Význam kreativity v marketingovej komunikácii cestovného ruchu miest Súbežný názov The Importance of creativity in marketing communication of tourism in cities Autorské údaje Ema Mišúnová, Daniela Kasaničová Autor Mišúnová Ema EUBFNHKVR - Katedra verejnej správy a regionálneho rozvoja FNH Spoluautori Kasaničová Daniela Zdrojový dokument Geografické štúdie. Roč. 17, č. 2 (2013), s. 32-54. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2013. ISSN 1337-9445 Poznámky APVV-0101-10 "KRENAR - Kreatívna ekonomika - národohospodárske a regionálne podmienky a stimuly" Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing územia * ruch cestovný * stratégia marketingová * komunikácia marketingová Anotácia Marketing územia a jeho špecifiká v cestovnom ruchu. Marketingová komunikácia a jej nástroje. Význam marketingovej komunikácie v cestovnom ruchu. Inštitucionálne zabezpečenie marketingovej komunikácie mesta Banská Bystrica. Účinnosť nástrojov marketingovej komunikácie na rozvoj cestovného ruchu v Banskej Bystrici. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01606-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2013: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 381 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1