Počet záznamov: 1  

Guerilla marketing ako forma nízkonákladového marketingu

  1. Názov Guerilla marketing ako forma nízkonákladového marketingu
    Preklad názvuGuerilla marketing as a form low cost marketing
    Autorské údajeŠtefan Majtán, Mária Spišiaková
    Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Spišiaková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 11, č. 3 (2014), s. 28-39. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1336-3301
    Vydavateľské údajeGrafy, obr.
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * podnik malý * podnik stredný * marketing mix * kampane reklamné
    AnotáciaPodstata guerilla marketingu. Základné efekty guerilla marketingu. Ambient marketing. Astroturfing. Virálny marketing. Využivanie guerilla marketingu v MSP.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01692-004, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2014: 1-3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1