Počet záznamov: 1  

Možnosti a nástroje digitálneho marketingu

  1. Názov Možnosti a nástroje digitálneho marketingu
    Autorské údajeMagdaléna Cárachová
    Autor Cárachová Magdaléna EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Zdrojový dokument MMK 2014 : recenzovaný sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : ročník V. : 15. - 19. prosince 2014 Hradec Králové, Česká republika : certifikovaná vědecká konference No. 2259661423. S. 733-740 CD-ROM. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2014 ; MMK 2014 Mezinárodní vědecká konference. ISBN 978-80-87952-07-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * marketing elektronický * marketing virálny
    AnotáciaFenomén digitálneho marketingu ovládol reklamný biznis najmä v posledných rokoch veľmi intenzívne. Informačné a komunikačné technológie sú neoddeliteľnou súčasťou procesu vytvárania globálnej informačnej spoločnosti. V tejto súvislosti je elektronický obchod významným javom globalizácie svetovej ekonomiky, je hybnou silou ekonomického rastu v 21. storočí a samozrejme musí byť podporený digitálnym marketingom. Vybrané formy digitálneho marketingu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01641-007, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF780 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.