Počet záznamov: 1  

Politika v supermarketu: Bojkotujíci spotřebitelé jako agenti sociání změny

  1. Názov Politika v supermarketu: Bojkotujíci spotřebitelé jako agenti sociání změny
    Súbežný názovPolitics in the Supermarket: Boycotting Consumers as Agents of Social Change
    Autorské údajeMichal Nový
    Autor Nový Michal
    Zdrojový dokument Sociológia : časopis pre otázky sociológie. Roč. 47, č. 1 (2015), s. 87-112. - Bratislava : Sociologický ústav SAV, 2015. ISSN 0049-1225
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 316.4 - Sociálne procesy
    Heslá spoločnosť konzumná * interakcia sociálna * prognózy sociálno-ekonomické * bojkot obchodný * politika spotrebiteľská
    AnotáciaKaždodenné rozhodovanie spotrebiteľa, kúpiť či nekúpiť, môže prekonať mantinely trhového mechanizmu smerom do oblasti tvorby politiky. Negatívne reakcie spotrebiteľa. Súčasné vysvetlenia a bojkot produktov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2015: 1-6

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF2.3 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1