Počet záznamov: 1  

Volba marketingových činností vzhledem k velikosti podniku

  1. Názov Volba marketingových činností vzhledem k velikosti podniku
    Preklad názvuChoice of marketing activities in relation to company size
    Autorské údajeFrantišek Milichovský, Petra Šmakalová
    Autor Milichovský František
    Spoluautori Šmakalová Petra
    Zdrojový dokument Trendy ekonomiky a managementu : [vědecký časopis]. Roč. 6, č. 12 (2012), s. 80-89. - Brno : Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně, 2012. ISSN 1802-8527
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá podnik * stratégia marketingová * prostredie podnikateľské * konkurencia * marketing
    AnotáciaZákladná schéma marketingového procesu. Úloha veľkosti podniku pri rozhodovaní o využívaní marketingových činností.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 10-12

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF175.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.