Počet záznamov: 1  

Emília Charfaoui: Komunikatívno-pragmatické a lingvokultúrne charakteristiky reklamného textu

  1. Názov Emília Charfaoui: Komunikatívno-pragmatické a lingvokultúrne charakteristiky reklamného textu
    Autorské údajeKatarína Strelková
    Autor Strelková Katarína EUBFAJKRS - Katedra románskych a slovanských jazykov FAJ
    Zdrojový dokumentJazykovedné, literárnovedné a didaktické kolokvium XXVI. : nekonferenčný zborník vedeckých prác a vedeckých štúdií. S. 126-127 [CD-ROM]. - Bratislava : Z-F LINGUA Bratislava, 2014 / Vietorová Nina ; Brychová Sylvia. ISBN 978-80-8177-002-9
    Recenz.dok.Komunikatívno-pragmatické a lingvokultúrne charakteristiky reklamného textu / Emília Charfaoui. - Bratislava : Univerzita J. A. Komenského, 2014
    PoznámkyKEGA 017 UK-4/2012
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumenturuština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 8 - Jazykoveda. Filológia. Literatúra
    Heslá recenzie * monografie * jazyky cudzie * štylistika * slovotvorba * komunikácia * reklama
    AnotáciaRecenzia na monografiu, ktorá sa zaoberá reklamnými textami a sloganmi v trojjazyčnom komparatívnom variante. Komunikačné procesy v reklamných textoch v slovenských, nemeckých a ruských verziách.
    Kategória EPCRecenzie v časopisoch a zborníkoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01697-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.