Počet záznamov: 1
Emília Charfaoui: Komunikatívno-pragmatické a lingvokultúrne charakteristiky reklamného textu
Title Emília Charfaoui: Komunikatívno-pragmatické a lingvokultúrne charakteristiky reklamného textu Author info Katarína Strelková Author Strelková Katarína EUBFAJKRS - Katedra románskych a slovanských jazykov FAJ Source document Jazykovedné, literárnovedné a didaktické kolokvium XXVI. : nekonferenčný zborník vedeckých prác a vedeckých štúdií. S. 126-127 [CD-ROM]. - Bratislava : Z-F LINGUA Bratislava, 2014 / Vietorová Nina ; Brychová Sylvia. ISBN 978-80-8177-002-9 Review document Komunikatívno-pragmatické a lingvokultúrne charakteristiky reklamného textu / Emília Charfaoui. - Bratislava : Univerzita J. A. Komenského, 2014 Note KEGA 017 UK-4/2012 Document kind schedule of articles from year books Language Russian Country of Edition Slovak Republic systematics 8 - Jazykoveda. Filológia. Literatúra Keywords recenzie * monografie * jazyky cudzie * štylistika * slovotvorba * komunikácia * reklama Annotation Recenzia na monografiu, ktorá sa zaoberá reklamnými textami a sloganmi v trojjazyčnom komparatívnom variante. Komunikačné procesy v reklamných textoch v slovenských, nemeckých a ruských verziách. Public work category Notice in scientific magazines and year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 01697-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1