Počet záznamov: 1  

Metodologie marketingových výzkumů

  1. Názov Metodologie marketingových výzkumů
    Autorské údajeOndřej Roubal, Iva Petrová, František Zich
    Autor Roubal Ondřej
    Spoluautori Petrová Iva
    Zich František
    Vydavateľské údajePraha : Vysoká škola finanční a správní , 2014. - 142 s.
    Edícia Eupress
    ISBN978-80-7408-092-0
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * výskum marketingový * metodológia * koncepcie * veda * výskum sociologický * zákazníci * paradigma * dotazníky * spracovanie dát * práce kvalifikačné * hypotézy
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 1, prezenčne 1
    Signatúra883898, 884084

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    883898SEKSklad knižničného fonduvoľný
    884084SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.