Počet záznamov: 1  

Urban retail market in Bratislava (Slovakia): consumers perception and classification of shopping centres

  1. Názov Urban retail market in Bratislava (Slovakia): consumers perception and classification of shopping centres
    Preklad názvuMestský maloobchodný trh v Bratislave (Slovensko): spotrebiteľské vnímanie a klasifikácia obchodných centier
    Autorské údajeFrantišek Križan, Kristína Bilková, Pavol Kita
    Autor Križan František
    Spoluautori Bilková Kristína
    Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Management & Marketing : The official journal of the Society for Business Excellence. Vol. 9, no. 4 (2014), pp. 483-500 online. - București : Editura Economică. ISSN 2069-8887
    Vydavateľské údajeGrafy, obr., tab.
    PoznámkyPopis urobený: 25.3.2015. - Res. angl. Bibliogr. odkazy. - Registrovaný: Scopus
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaRumunsko
    Systematika 65.012.12 - Výskum. Pozorovania. Analýzy
    Heslá maloobchod * centrá obchodné * preferencie spotrebiteľské * správanie spotrebiteľa * analýzy
    AnotáciaIdentifikácia obchodných centier v Bratislave, ich územná diverzifikácia, a klasifikácia z pohľadu zákazníkov. Rozhodujúce faktory: marketingový mix, poloha a prístupnosť (GIS), bohaté maloobchodné prostredie.
    Kategória EPCADM
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01879-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF583.8 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1