Počet záznamov: 1  

Urban Retail Market in Bratislava (Slovakia): Consumers Perception and Classification of Shopping Centres

  1. Názov Urban Retail Market in Bratislava (Slovakia): Consumers Perception and Classification of Shopping Centres
    Preklad názvuMestský maloobchodný trh v Bratislave (Slovensko): spotrebiteľské vnímanie a klasifikácia obchodných centier
    Autorské údajeFrantišek Križan, Kristína Bilková, Pavol Kita
    Autor Križan František
    Spoluautori Bilková Kristína
    Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Management & Marketing : The official journal of the Society for Business Excellence. Vol. 9, no. 4 (2014), pp. 483-500 online. - București : Editura Economică. ISSN 2069-8887
    PoznámkyRegistrovaný: Scopus
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaRumunsko
    Systematika 65.012.12 - Výskum. Pozorovania. Analýzy
    Heslá maloobchod * centrá obchodné * preferencie spotrebiteľské * správanie spotrebiteľa * analýzy
    AnotáciaIdentifikácia obchodných centier v Bratislave, ich územná diverzifikácia, a klasifikácia z pohľadu zákazníkov. Rozhodujúce faktory: marketingový mix, poloha a prístupnosť (GIS), bohaté maloobchodné prostredie.
    Kategória EPCADM
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01879-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF583.8 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.