Počet záznamov: 1
Vplyv e-commedia na náklady firiem
Názov Vplyv e-commedia na náklady firiem Autorské údaje Jamal Hasan Autor Hasan Jamal EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Zdrojový dokument Aktuálne výzvy informačnej spoločnosti 2014 : zborník vedeckých statí. S. 16-22 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Pólya Attila ; Hlavatý Ivan. ISBN 978-80-225-4025-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.18 - Obchodná technika Heslá obchod elektronický * internet * náklady * spotrebitelia * firmy Anotácia Všeobecný vplyv e-commerce na ekonomiku. Vplyv e-commerce na náklady spotrebiteľa a náklady firiem. Ekonomicklý vplyv e-commerce na rôzne odvetvia hospodárstva. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01570-003, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 414 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1