Počet záznamov: 1
Aplikácia marketingovej koncepcie vo vyučovacom procese
Názov Aplikácia marketingovej koncepcie vo vyučovacom procese Súbežný názov Marketing concept and their applications in education process Autorské údaje Júlia Rakovská Autor Rakovská Júlia EUBFPMKML - Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM Zdrojový dokument Marketing identity 2014 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, Smolenice, 4.-5. november 2014. S. 148-154. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2014 ; Marketing identity 2014 medzinárodná vedecká konferencia / Čábyová Ľudmila ; Roubal Ondřej. ISBN 978-80-8105-667-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie Heslá vzdelávanie * vyučovanie * školy * učitelia * študenti * stratégia marketingová * marketing Anotácia Marketingová koncepcia školy, resp. vzdelávacej inštitúcie. Kritériá pri rozhodovaní o výbere školy. Príklady progresívnych foriem vyučovania. Úlohy učiteľa. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01760-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1