Počet záznamov: 1  

Specifika komunikace kulturních produktů

  1. Názov Specifika komunikace kulturních produktů
    Autorské údajeZdeněk Pátek, Ondřej Pešek
    Autor Pátek Zdeněk
    Spoluautori Pešek Ondřej
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 25, č. 1 (2015), s. 10-11. - Praha : Česká marketingová společnost, 2015. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * kultúra
    AnotáciaDnešný systém predaja je z veľkej časti založený na úspešnej marketingovej komunikácii predávajúceho so zákazníkom. Odporúčania pre malé a stredné podniky v kultúre, ako efektívne komunikovať s obyvateľmi mesta.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.