Počet záznamov: 1  

Komunikace značek. Máme se zabývat dlouhodobými efekty?

  1. Názov Komunikace značek. Máme se zabývat dlouhodobými efekty?
    Autorské údajeMilan Průša
    Autor Průša Milan
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 25, č. 1 (2015), s. 20-21. - Praha : Česká marketingová společnost, 2015. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Heslá značky * značky výrobkov * značky výrobné * komunikácia * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaVýznam komunikácie pre zdravý vývoj značiek. Predispozícia verzus nákupné správanie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.