Počet záznamov: 1
Measuring customer satisfaction and loyalty in SPA companies
Názov Measuring customer satisfaction and loyalty in SPA companies Preklad názvu Meranie spokojnosti a lojality zákazníkov v kúpeľných spoločnostiach Autorské údaje Eliška Vildová, David Martinčík, Jan Tlučhoř, Dagmar Jakubíková Autor Vildová Eliška Spoluautori Martinčík David Tlučhoř Jan Jakubíková Dagmar Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 18, č. 1 (2015), s. 151-167. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2015. ISSN 1212-3609 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 615 - Lekárnictvo. Farmakológia. Liečivá. Terapeutiká. Toxikológia Heslá kúpeľníctvo * kúpele * liečenie kúpeľné * starostlivosť kúpeľná * starostlivosť zdravotná * financovanie * lojálnosť zákazníkov Anotácia Význam kúpeľníctva v ekonomike Českej republiky. Služby hradené z verejného zdravotného poistenia a vlastná úhrada za poskytnuté služby v kúpeľníctve. Základné informácie a lojalita zákazníkov v kúpeľných spoločnostiach. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2015: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 2.8 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1