Počet záznamov: 1  

Measuring customer satisfaction and loyalty in SPA companies

  1. Názov Measuring customer satisfaction and loyalty in SPA companies
    Preklad názvuMeranie spokojnosti a lojality zákazníkov v kúpeľných spoločnostiach
    Autorské údajeEliška Vildová, David Martinčík, Jan Tlučhoř, Dagmar Jakubíková
    Autor Vildová Eliška
    Spoluautori Martinčík David
    Tlučhoř Jan
    Jakubíková Dagmar
    Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 18, č. 1 (2015), s. 151-167. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2015. ISSN 1212-3609
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 615 - Lekárnictvo. Farmakológia. Liečivá. Terapeutiká. Toxikológia
    Heslá kúpeľníctvo * kúpele * liečenie kúpeľné * starostlivosť kúpeľná * starostlivosť zdravotná * financovanie * lojálnosť zákazníkov
    AnotáciaVýznam kúpeľníctva v ekonomike Českej republiky. Služby hradené z verejného zdravotného poistenia a vlastná úhrada za poskytnuté služby v kúpeľníctve. Základné informácie a lojalita zákazníkov v kúpeľných spoločnostiach.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF2.8 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.