Počet záznamov: 1  

Mediálna produkcia v kontexte vzťahov s médiami

  1. Názov Mediálna produkcia v kontexte vzťahov s médiami
    Preklad názvuMedia production in the context of media relations
    Autorské údajeEva Chudinová
    Autor Chudinová Eva
    Zdrojový dokument Global media journal : slovenské vydanie/slovak edition. Roč. 2, č. 2 (2014), s. 36-41. - Bratislava : Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy, 2014. ISSN 1339-0767
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations
    Heslá žurnalistika * médiá * vzťahy s verejnosťou * práca s verejnosťou
    AnotáciaMedia relations predstavujú jadro public relations. PR špecialisti môžu dosahovať svoje ciele najmä prostredníctvom dobrých vzťahov s médiami. V súčasnosti sa novinári nezaobídu bez informácií z oblasti public relations. V kontexte vzťahov s médiami je dôležité, aby žurnalisti narábali s informáciami od špecialistov public relations ako so zdrojom informácií a nie ako s finálnym novinárskym produktom. Špeciálne, ak ide o spravodajstvo.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2014: 2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.