Počet záznamov: 1  

Kreativita versus analýza

  1. Názov Kreativita versus analýza
    Súbežný názovCreativity versus analysis
    Autorské údajeImrich Jenča
    Autor Jenča Imrich
    Zdrojový dokument Nové trendy 2014 : sborník příspěvků : 9. ročník mezinárodní vědecké konference : [13. - 14. 11. 2014, Znojmo, Česko]. S. 81-85 CD-ROM. - Znojmo : Soukromá vysoká škola ekonomická, 2015 / Aff Jozef ; Nagyová Ľudmila ; Březinová Hana ; Ochrana František ; Nové trendy 2014 Mezinárodní vědecká konference. ISBN 978-80-87314-67-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    Heslá školy vysoké * predmety učebné * komunikácia marketingová * analýzy
    AnotáciaMarketingová komunikácia v štruktúre vysokého školstva. Marketingová komunikácia ako samostatný študijný program. Absolventov marketingovej komunikácie treba po nástupe doškoliť predovšetkým v oblasti analýzy. V krátkej budúcnosti dôjde k ďalšej špecializácii štúdia marketingovej komunikácie. Ako možné východisko sa ponúka špecializácia na druhom stupni štúdia; po všeobecnom základe na prvom stupni by sa magisterské štúdium mohlo členiť na dve samostatné zamerania – na marketingovú analytiku a marketingovú kreativitu.
    Báza dátČLÁNKY

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF280.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.