Počet záznamov: 1
Směry a determinanty trendů v marketingové komunikaci
Názov Směry a determinanty trendů v marketingové komunikaci Súbežný názov Directions and determinants of trends in marketing communication Autorské údaje Milan Kašík, Naděžda Petrů Autor Kašík Milan Spoluautori Petrů Naděžda Zdrojový dokument Nové trendy 2014 : sborník příspěvků : 9. ročník mezinárodní vědecké konference : [13. - 14. 11. 2014, Znojmo, Česko]. S. 86-92 CD-ROM. - Znojmo : Soukromá vysoká škola ekonomická, 2015 / Aff Jozef ; Nagyová Ľudmila ; Březinová Hana ; Ochrana František ; Nové trendy 2014 Mezinárodní vědecká konference. ISBN 978-80-87314-67-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 681.3 - Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače Heslá komunikácia marketingová * komunikácia elektronická * siete sociálne * správanie spotrebiteľa Anotácia Trendy integrovanej marketingovej komunikácie, zvlášť v oblasti digitálnej komunikácie. Význam komunikačných metód na sociálnych sietiach. Za základ úspechu na sociálnych sietiach autori vidia obsah, užitočnosť poskytovaných informácií, výhodnosť ponuky, okamžitosť reakcie, novosť, vtip, hravosť, osobný prístup. Najhorším nepiateľom na sociálnej sieti je nuda. Pre firmu je dôležité rýchle reagovať na získanú spätnú väzbu, a brať ju ako podnet pre inováciu. V príspevku sú uvedené niektoré modely zmeneného nákupného správania zákazníkov v dôsledku technologických možností mobilov, tabletov. Báza dát ČLÁNKY
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 417.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1