Počet záznamov: 1  

Využívání marketingu a jeho vliv na obchodní výsledky firmy

  1. Názov Využívání marketingu a jeho vliv na obchodní výsledky firmy
    Súbežný názovThe use of marketing and its impact on business results
    Autorské údajePavel Klička
    Autor Klička Pavel
    Zdrojový dokument Nové trendy 2014 : sborník příspěvků : 9. ročník mezinárodní vědecké konference : [13. - 14. 11. 2014, Znojmo, Česko]. S. 93-101 CD-ROM. - Znojmo : Soukromá vysoká škola ekonomická, 2015 / Aff Jozef ; Nagyová Ľudmila ; Březinová Hana ; Ochrana František ; Nové trendy 2014 Mezinárodní vědecká konference. ISBN 978-80-87314-67-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * nástroje marketingové * investície * reklama * rozpočet podnikový * marketing * kríza * firmy * obchod
    AnotáciaPríspevok poukazuje na vzťah firem v rôznych odvetviach k využívaniu rôznych komunikačných nástrojov v marketingu. Snahou je potvrdiť alebo vyvrátiť tvrdenie, že v prípade ekonomickej krizy alebo turbulentného prostredia sa na prvom mieste škrtajú výdavky na marketing. Aké trendy v marketingu jednotlivé odvetvia uprednostňujú a ako sa budú tieto trendy vyvíjať do budúcna.
    Báza dátČLÁNKY

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF527.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.