Počet záznamov: 1  

Značka jako možný faktor konkurenceschopnosti

  1. Názov Značka jako možný faktor konkurenceschopnosti
    Súbežný názovBrand as a possible factor of the competitiveness
    Autorské údajeLadislav Mareš
    Autor Mareš Ladislav
    Zdrojový dokument Nové trendy 2014 : sborník příspěvků : 9. ročník mezinárodní vědecké konference : [13. - 14. 11. 2014, Znojmo, Česko]. S. 139-147 CD-ROM. - Znojmo : Soukromá vysoká škola ekonomická, 2015 / Aff Jozef ; Nagyová Ľudmila ; Březinová Hana ; Ochrana František ; Nové trendy 2014 Mezinárodní vědecká konference. ISBN 978-80-87314-67-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.137 - Konkurencia
    Heslá značky * hodnota * konkurencieschopnosť * regióny horské * turistika * Česko
    AnotáciaZnačka a jej spojenie so široko používaným pojmom konkurencieschopnosť. Príspevok zisťuje hodnotu a vnímanie značky turistického regiónu Český raj. Výsledky aplikácie metódy BrandAsset Valuator na zistenie hodnoty značky turistického regiónu z pohľadu spotrebiteľa, vďaka ktorej je možné turistické regióny vzájomne porovnávať a rozvádzať úvahy o možnom využití značky a jej hodnoty ako faktora merania konkurencieschopnosti.
    Báza dátČLÁNKY

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF539.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.