Počet záznamov: 1  

Evaluation of factors affecting users' satisfaction with online group buying based on SET

  1. Názov Evaluation of factors affecting users' satisfaction with online group buying based on SET
    Preklad názvuHodnotenie faktorov ovplyvňujúcich spokojnosť so skupinovým online nákupom založeným na SET
    Autorské údajePavlina Pawlasová
    Autor Pawlasová Pavlina
    Zdrojový dokument Ekonomická revue. Roč. 17, č. 4 (2014), p. 199-223. - Ostrava : VŠB - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta, 2014. ISSN 1212-3951
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá spokojnosť zákazníkov * teória sociálna * modely rovnováhy * obchod elektronický * nákup
    AnotáciaSocial exchange theory (SET). Reciprocita, reputácia a dôvera, predajcova kreativita a zákazníkova spokojnosť - ukazovatele kvality služby alebo produktu. Metóda modelovania štrukturálnej rovnice pre podmienky v Česku. Indexy dobra (goodness-of-fit indexes) v navrhnutom modeli.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2014: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF696.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.