Počet záznamov: 1  

Segmentácia založená na hodnotách zákazníka: prípadová štúdia na trhu s potravinami

  1. Názov Segmentácia založená na hodnotách zákazníka: prípadová štúdia na trhu s potravinami
    Súbežný názovCustomer segmentation based on customer values: a case study on the food market
    Autorské údajeSherzod Karimov
    Autor Karimov Sherzod EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 7, č. 1 (2015), s. 19-31. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2015. ISSN 1337-9313
    Vydavateľské údajeTab., obr.
    PoznámkyVEGA 1/0635/14. - Res. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * segmentácia * hodnota * prieskum
    AnotáciaHodnoty a hodnotová orientácia v súčasnom spoločenskom dianí. Vybrané teórie hodnôt. Meranie hodnôt. Teória hodnotového reťazca spotrebiteľa. Aplikovanie teórie hodnotového reťazca spotrebiteľa na základe zoznamu hodnôt LOV. Vplyv pohlavia na hodnotovú orientáciu spotrebiteľa. Segmentácia zákazníkov na základe hodnôt.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 00205-002, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2015: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1