Počet záznamov: 1  

Reklama je v procese budovania značky čerešnička na torte

  1. Názov Reklama je v procese budovania značky čerešnička na torte
    Autorské údajeMária Boťanská
    Autor Boťanská Mária
    Zdrojový dokument Zisk manažment. Roč. 7, č. 4 (2015), s. 20-22. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2015. ISSN 1339-2433
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * metódy propagačné * objekty reklamy * psychológia reklamy * tvorba reklamy * umiestňovanie produktov
    AnotáciaBudovanie a pozicioning značky ako základ komunikačného posolstva. Analýza a informácie trhu. Príbeh značky, je vyjadrenie posolstva ako bude značka komunikovať, a ktorý bude základom reklamy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.