Počet záznamov: 1  

Vplyv kontextuálnych premenných na odhad pridanej hodnoty vo vzdelávaní

  1. Názov Vplyv kontextuálnych premenných na odhad pridanej hodnoty vo vzdelávaní
    Preklad názvuInfluence of contextual variables on estimation of school value added
    Autorské údajeLukáš Píš, Jana Trajová, Pavol Kaclík, Mária Kolková
    Autor Píš Lukáš
    Spoluautori Trajová Jana
    Kaclík Pavol
    Kolková Mária
    Zdrojový dokument Forum statisticum Slovacum : vedecký recenzovaný časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. Roč. 11, č. 1 (2015), s. 87-92. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2015. ISSN 1336-7420
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 519.86 - Teória ekonomicko-matematických modelov
    Heslá hodnota pridaná * vzdelávanie * kvalita vzdelávania * školy * modelovanie lineárne
    AnotáciaAplikácia hierarchického lineárneho modelovania za účelom odhadu pridanej hodnoty školy. Význam kontextuálnych premenných (ekonomický, sociálny a kultúrny status žiaka, podiel dievčat resp. chlapcov na škole a priemernú úroveň žiakov školy) a diskusia dopadu zahrnutia týchto ukazovateľov do modelu pre odhady pridanej hodnoty.
    URL http://www.ssds.sk/casopis/archiv/2015/fss0115.pdf
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2015: 1-3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1