Počet záznamov: 1  

Informačné systémy marketingu

  1. Názov Informačné systémy marketingu
    Autorské údajeAndrej Miklošík, recenzenti: Štefan Žák, Andrej Hriciga
    Autor Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Žák Štefan (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Hriciga Andrej (Recenzent)
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2015. - 265 s. [13,25 AH]
    Vydanie1. vyd.
    ISBN978-80-225-4062-9
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá systémy informačné * systémy informačné podnikové * systémy informačné geografické * marketing * maloobchod * veľkoobchod * marketing elektronický * siete počítačové * cloud computing * podnikanie elektronické * obchod elektronický * marketing mix * internet * stránky webové * siete sociálne
    Kategória EPCVysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.12, z toho voľných 8, prezenčne 4
    Odkazy (4) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Signatúra884207, 884208, 884704-884713
    Archív EPCE15 00241-001, kópia titul. strany

    Call numberLocationSublocationInfo
    884207SEKVšeobecná študovňaIn-Library Use Only
    884208SEKVšeobecná študovňaIn-Library Use Only
    884704SEKPobočka SEK KošiceIn-Library Use Only
    884705SEKSklad knižničného fonduIn-Library Use Only
    884706SEKSklad knižničného fonduavailaible
    884707SEKSklad knižničného fonduavailaible
    884708SEKSklad knižničného fonduavailaible
    884709SEKSklad knižničného fonduavailaible
    884710SEKSklad knižničného fonduavailaible
    884711SEKSklad knižničného fonduavailaible
    884712SEKSklad knižničného fonduavailaible
    884713SEKSklad knižničného fonduavailaible

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.