Počet záznamov: 1  

Angličtina verzus slovenčina v marketingovom prostredí

  1. Názov Angličtina verzus slovenčina v marketingovom prostredí
    Autorské údajeMária Sztuková
    Autor Sztuková Mária EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ
    Zdrojový dokument Interdisciplinárny pohľad na výskum cudzích jazykov : zborník vedeckých prác. S. 99-107 CD-ROM. - Trnava : Slovenská spoločnosť pre regionálnu politiku pri SAV, 2015 / Kunovská Ingrid ; Stradiotová Eva ; Štefančík Radoslav. ISBN 978-80-969043-8-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 8 - Jazykoveda. Filológia. Literatúra
    Heslá jazyky cudzie * angličtina * slovenčina * služby * marketing * zákazníci * obchod
    AnotáciaUmelé vytváranie atraktivity u podnikov služieb, výrobkov a jednotlivcov širokým používaním anglických výrazov. Pozliepané názvy zariadení do viacslovnej anglicky sa tváriacej nálepky je prirodzeným dôsledkom až nekritického obdivu k západnému spôsobu života. Anglicizmy sú produktom psychologicky premyslenej marketingovej politiky zameranej na spracovanie jednotlivcov na konzumentov nakupujúcich v obchodoch s anglickými názvami.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 00249-010, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF91.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.