Počet záznamov: 1  

Generácia "Husákových detí" si rada priplatí za kvalitu

  1. Názov Generácia "Husákových detí" si rada priplatí za kvalitu
    Autorské údajeRenata Môciková
    Autor Môciková Renata
    Zdrojový dokument Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 20, č. 2 (2015), s. 16-17. - Bratislava : MAFRA, 2015. ISSN 1335-2008
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.133 - Dopyt
    Heslá generácie * správanie spotrebiteľa * preferencie spotrebiteľské * kúpyschopnosť
    AnotáciaHusákove deti sú dnes jednou z najsolventnejších cieľových skupín. Aké je ich nákupné správanie, či technologické preferencie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.