Počet záznamov: 1  

Kedy sa pustiť do marketingu

  1. Názov Kedy sa pustiť do marketingu
    Autorské údajeJana Škutková
    Autor Škutková Jana
    Zdrojový dokument Goodwill : magazín o ekonomike, biznise a spoločnosti. Roč. 7, č. Apríl-máj (2015), s. 26. - Bratislava : Goodwill, 2015. ISSN 1337-9798
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * marketing mix * nástroje marketingové * kampane reklamné
    AnotáciaOtázky, nad ktorými uvažujú ľudia, ktorí chcú podnikať, prípadne chcú svoje doterajšie pôsobenie radikálne zmeniť. Ako nastaviť celkovú stratégiu svojej firmy. Koľko peňazí mať na marketingovú kampaň a kedy ju spustiť? Príprava marketingového plánu a investovanie do reklamy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2015: Február-December

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.