Počet záznamov: 1
Odbytová stratégia uvedenia nového produktu na trh
Názov Odbytová stratégia uvedenia nového produktu na trh : diplomová práca Autorské údaje Veronika Rajníčková, školiteľ: Dana Hrušovská Autor Rajníčková Veronika Ďalší autori Hrušovská Dana (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska Vydavateľské údaje Bratislava, 2015. - 74 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 885682
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 329.4 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 1.6 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1