Počet záznamov: 1  

Marketingové stratégie podniku

  1. Názov Marketingové stratégie podniku : diplomová práca
    Autorské údajeDávid Németh, školiteľ: Ľubomír Strieška
    Autor Németh Dávid
    Ďalší autori Strieška Ľubomír (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska
    Vydavateľské údajeBratislava, 2015. - 77 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra885677

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce4.2 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.