Počet záznamov: 1  

Stratégia značky v automobilovom priemysle

  1. Názov Stratégia značky v automobilovom priemysle : diplomová práca
    Autorské údajeMonika Hanulíková, školiteľ: Dagmar Lesáková
    Autor Hanulíková Monika
    Ďalší autori Lesáková Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2015. - 96 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra887140

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.9 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.