Počet záznamov: 1
Využitie marketingových nástrojov v internetovom obchode a ich vplyv na imidž firmy
Názov Využitie marketingových nástrojov v internetovom obchode a ich vplyv na imidž firmy : diplomová práca Autorské údaje Helena Hažiková, školiteľ: Marína Korčoková Autor Hažiková Helena Ďalší autori Korčoková Marína (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2015. - 83 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 887142
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.7 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1