Počet záznamov: 1
Privátne značky vs obchodné značky, výhody a nevýhody z pohľadu výrobcu, obchodu a spotrebiteľa (Potravinárska komora SR)
Názov Privátne značky vs obchodné značky, výhody a nevýhody z pohľadu výrobcu, obchodu a spotrebiteľa (Potravinárska komora SR) : diplomová práca Autorské údaje Dana Gieciová, školiteľ: Mária Dzurová Autor Gieciová Dana Ďalší autori Dzurová Mária (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2015. - 65 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 887133
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.4 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1