Počet záznamov: 1  

Chápeme správne kognitívne, aktivačno-motivačné, emocionálne a sociálno-psychologické determinanty učenia sa našich študentov?

  1. Názov Chápeme správne kognitívne, aktivačno-motivačné, emocionálne a sociálno-psychologické determinanty učenia sa našich študentov?
    Súbežný názovDo we understand correctly cognitive, activation-motivational, emotional and socio-psychological determinants of ours students learning?
    Autorské údajeJana Pätoprstá
    Autor Pätoprstá Jana EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ
    Zdrojový dokumentFórum cudzích jazykov : časopis pre jazykovú komunikáciu a výučbu jazykov. Roč. 7 č. 1 (2015), s. 80-89 CD-ROM. - [Sládkovičovo] : Vysoká škola Danubius, 2015. ISSN 1337-9321
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    Heslá vzdelávanie * vyučovanie * študenti * angličtina * prieskum
    AnotáciaKognitívna teória definuje učenie sa ako interaktívny proces. Kognitívne štýly podľa vybraných autorov. Štvorfázový cyklus učenia. Efektivita a kvalita vzdelávania. Využívanie pravej a ľavej hemisféry pri učení sa. Výsledky prieskumu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 00347-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.