Počet záznamov: 1  

Rodová príslušnosť a postoje slovenských spotrebiteľov voči značke

  1. Názov Rodová príslušnosť a postoje slovenských spotrebiteľov voči značke
    Preklad názvuGender and attitudes of Slovak customers` towards brand
    Autorské údajePeter Štarchoň, Dagmar Weberová
    Autor Štarchoň Peter
    Spoluautori Weberová Dagmar
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 10, č. 1 (2015), s. 2-8. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2015. ISSN 1338-7944
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá vzťahy genderové * Slovensko * spotrebitelia * značky maloobchodné * značky výrobkov * stratégia marketingová
    AnotáciaŠtúdia zameraná na predpoklad existencie vzťahu medzi pohlavím a postojmi slovenských zákazníkov voči značke.
    URL ftp://193.87.31.84/0201737/MSI_v10_iss1.pdf
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2015: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1