Počet záznamov: 1  

Neuromarketing, miesto kde sa stretáva neuroveda a marketing

  1. Názov Neuromarketing, miesto kde sa stretáva neuroveda a marketing
    Súbežný názovNeuromarketing, Where Marketing and Neuroscience Meet
    Autorské údajeŠtefan Majtán, Róbert Šlosár
    Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Aktuálne problémy podnikovej sféry 2015 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác. S. 389-403 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Tóth Miroslav ; Fetisovová Elena ; Tršťanská Alena. ISBN 978-80-225-4077-3
    Výstup z projektu VEGA 1/0100/13 Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem
    PoznámkyVEGA 1/0100/13. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá neuromarketing * neuroveda * správanie spotrebiteľa * meranie * motivácia * etika
    AnotáciaČo je neuromarketing. Kľúčové faktory neuromarketingu, ktoré môžu podnikom veľa napovedať a pomôcť pri predaji ich produktov alebo služieb, identifikácii správnej marketingovej stratégie a efektívnej reklame. Neuromarketing verzus etické otázky.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 00372-028, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti575.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.