Počet záznamov: 1  

Využitie systémov manažérstva kvality v procesoch riadenia spokojnosti zákazníkov na trhu služieb telekomunikačných operátorov v SR

  1. Názov Využitie systémov manažérstva kvality v procesoch riadenia spokojnosti zákazníkov na trhu služieb telekomunikačných operátorov v SR
    Preklad názvuThe Usage of management quality systems in customer relationship management processes on the market of services of telecommunication operators in Slovak Republic
    Autorské údajeGabriela Pajtinková - Bartáková, Andrej Piňák
    Autor Pajtinková - Bartáková Gabriela
    Spoluautori Piňák Andrej
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 10, č. 1 (2015), s. 51-58. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2015. ISSN 1338-7944
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá riadenie kvality * Slovensko * spokojnosť zákazníkov * operátori * telekomunikácie
    AnotáciaIdentifikácia prvkov manažérstva kvality v kontexte špecifík sféry služieb a procesu ich poskytovania, ako aj v konkretizácii vo vzťahu k vybranej branži telekomunikačných služieb.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2015: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.