Počet záznamov: 1  

Normatívny mechanizmus difúzie produktových inovácií naprieč európskymi trhmi

  1. Názov Normatívny mechanizmus difúzie produktových inovácií naprieč európskymi trhmi
    Súbežný názovNormative Mechanism of Products Innovation Diffussion across European Markets
    Autorské údajePeter Štetka, Kristína Vrtíková, Róbert Šlosár
    Autor Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Vrtíková Kristína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Aktuálne problémy podnikovej sféry 2015 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác. S. 679-686 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Tóth Miroslav ; Fetisovová Elena ; Tršťanská Alena. ISBN 978-80-225-4077-3
    Vydavateľské údajeGraf, vzorce
    PoznámkyPMVP I-15-102-00. - Res. angl. Bibliogr. odkazy. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá inovácia výrobkov * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * individualizmus * Európa * trhy
    AnotáciaPríspevok sa zaoberá problematikou alternatívnych modelov difúzie produktových inovácií naprieč európskymi trhmi. Identifikácia a verifikácia pôsobenia normatívneho mechanizmu, signifikantne ovplyvňujúceho spotrebiteľskú akceptáciu a adopciu produktových inovácií. Za týmto účelom je aplikovaný interkulturálny prístup a ekvivalencia normatívneho mechanizmu so všeobecne známou kultúrnou dimenziou individualizmus verzus kolektivizmus.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 00372-040, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti695.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1