Počet záznamov: 1  

Dobročinný marketing v praxi podnikov

  1. Názov Dobročinný marketing v praxi podnikov
    Preklad názvuCause related marketing in business practice
    Autorské údajeZdenka Musová
    Autor Musová Zdenka
    Zdrojový dokument Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Roč. 14, č. 2 (2013), s. 161-171. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2013. ISSN 1335-7069
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * podnik * stratégia marketingová * podnikanie sociálne * podnikanie zodpovedné * zodpovednosť spoločenská
    AnotáciaPodstata dobročinného marketingu. Výsledky prieskumu postojov spotrebiteľov k dobročinným marketingovým aktivitám.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 1-2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF805.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.