Počet záznamov: 1  

Vplyv podnikateľského správania a vhodnej HR politiky na radikálne inováce vo firme

  1. Názov A Miracle of Nowadays Affecting Consumers’ Behaviour: The Outstanding Influence of Social Media
    Preklad názvuZázrak súčasnosti ovplyvňujúci správanie spotrebiteľov: Výnimočný vplyv sociálnych médií
    Autorské údajeKristína Igarová, Zdenka Kádeková, Ingrida Košičiarová
    Autor Igarová Kristína
    Spoluautori Kádeková Zdenka
    Košičiarová Ingrida
    Zdrojový dokument Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 13, no. 2 (2022), pp. 166-177. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2022. ISSN 1338-130X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá influencer marketing * siete sociálne * správanie spotrebiteľa * generácie * komunikácia marketingová
    AnotáciaVzťah podnikania a inovácií a rozdielny prístup k tvorbe a objavovaniu podnikateľských príležitostí z pohľadu radikálnosti inovatívneho riešenia. Schumpeterov a Kirznerov prístup vnímania podnikateľských príležitostí.
    Kategória EPCPublikované pozvané príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 00380-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.