Počet záznamov: 1
Vplyv podnikateľského správania a vhodnej HR politiky na radikálne inováce vo firme
Názov A Miracle of Nowadays Affecting Consumers’ Behaviour: The Outstanding Influence of Social Media Preklad názvu Zázrak súčasnosti ovplyvňujúci správanie spotrebiteľov: Výnimočný vplyv sociálnych médií Autorské údaje Kristína Igarová, Zdenka Kádeková, Ingrida Košičiarová Autor Igarová Kristína Spoluautori Kádeková Zdenka Košičiarová Ingrida Zdrojový dokument Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 13, no. 2 (2022), pp. 166-177. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2022. ISSN 1338-130X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá influencer marketing * siete sociálne * správanie spotrebiteľa * generácie * komunikácia marketingová Anotácia Vzťah podnikania a inovácií a rozdielny prístup k tvorbe a objavovaniu podnikateľských príležitostí z pohľadu radikálnosti inovatívneho riešenia. Schumpeterov a Kirznerov prístup vnímania podnikateľských príležitostí. Kategória EPC Publikované pozvané príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 00380-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1