Počet záznamov: 1  

Werbung als ein Mittel der Marketingstrategie

  1. Názov Werbung als ein Mittel der Marketingstrategie : bakalárska práca
    Autorské údajeKatarína Komárová, školiteľ: Danuša Lišková
    Autor Komárová Katarína
    Ďalší autori Lišková Danuša (Školiteľ (konzultant)) EUBFAJKJT - Katedra jazykovedy a translatológie FAJ
    Korporácia Fakulta aplikovaných jazykov EU v Bratislave . Katedra jazykovedy a translatológie
    Vydavateľské údajeBratislava, 2015. - 44 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra888153

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce767 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.