Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia spoločnosti Baťa Slovensko, a.s

  1. Názov Marketingová stratégia spoločnosti Baťa Slovensko, a.s : diplomová práca
    Autorské údajeDaniela Vrabľová, školiteľ: Jana Naščáková
    Autor Vrabľová Daniela
    Ďalší autori Naščáková Jana (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania , (Košice, Slovensko)
    Vydavateľské údajeKošice, 2015. - 62 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra887523

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha270.2 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.3 MBz IP adresy EU po prihlásení
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    887523SEKPobočka SEK Košicelen prezenčne

Počet záznamov: 1