Počet záznamov: 1  

Vplyv médií na Nation branding krajiny

  1. Názov Vplyv médií na Nation branding krajiny : bakalárska práca
    Autorské údajeDominika Tomášová, školiteľ: Jana Drutarovská
    Autor Tomášová Dominika
    Ďalší autori Drutarovská Jana (Školiteľ (konzultant)) EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Korporácia Fakulta medzinárodných vzťahov EU . Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie
    Vydavateľské údajeBratislava, 2015. - 38 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra886185

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce856.7 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.