Počet záznamov: 1  

Medzinárodná marketingová stratégia vybranej slovenskej organizácie

  1. Názov Medzinárodná marketingová stratégia vybranej slovenskej organizácie : bakalárska práca
    Autorské údajeZuzana Prachárová, školiteľ: Lenka Šprochová
    Autor Prachárová Zuzana
    Ďalší autori Šimorová Lenka (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2015. - 43 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra886865

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce478.9 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.