Počet záznamov: 1
Medzinárodná marketingová stratégia vybranej slovenskej organizácie
Názov Medzinárodná marketingová stratégia vybranej slovenskej organizácie : bakalárska práca Autorské údaje Zuzana Prachárová, školiteľ: Lenka Šprochová Autor Prachárová Zuzana Ďalší autori Šimorová Lenka (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu Vydavateľské údaje Bratislava, 2015. - 43 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 886865
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 478.9 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1