Počet záznamov: 1  

Event marketing ako efektívny nástroj medzinárodnej marketingovej komunikácie firmy

  1. Názov Event marketing ako efektívny nástroj medzinárodnej marketingovej komunikácie firmy : bakalárska práca
    Autorské údajeLucia Jakúbková, školiteľ: Lucia Vanková
    Autor Jakúbková Lucia
    Ďalší autori Vanková Lucia (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2015. - 53 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra886829

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce804.4 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.