Počet záznamov: 1  

Product placement ako jeden zo súčasných trendov medzinárodnej marketingovej komunikácie produktov - perspektívy vývoja na Slovensku

  1. Názov Product placement ako jeden zo súčasných trendov medzinárodnej marketingovej komunikácie produktov - perspektívy vývoja na Slovensku : bakalárska práca
    Autorské údajeDominika Geršiová, školiteľ: Lucia Vanková
    Autor Geršiová Dominika
    Ďalší autori Vanková Lucia (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2015. - 50 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra886820

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce852.6 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.